Friday, December 23, 2011

Follie Follie

Trots regnet var jag fast besluten att göra lite sista minuten julshopping. Tyvärr var alla mina väninnor var antingen upptagna eller hade dragit iväg till Miami eller Boracay, så jag fick shoppa ensam. Faktum är att det kändes som om jag var helt ensam i Glyfada. När det regnar går greker helst int ut. Hursomhelst hittade jag vad jag letade efter, fina smycken från Follie FollieJag älskar deras orangapresentpåsar. Vad finns inuti är hemligt ; )



Despite the rain I was determined to do some last minute Christmas shopping. Unfortunately all my girl friends were either busy or had headed off to Miami or Boracay, so I ended up going alone. In fact I was pretty much alone in the whole of Glyfada. Greeks and rain don't match. At least I found what I was looking for. Pretty jewelry from Follie Follie. I love their orange gift bags! What's inside I can't tell...