Tuesday, December 27, 2011

X-mas gifts

Jag blir aldrig för gammal för julklappar. Jag börjar förbereda veckor före och försöker verkligen hitta saker som jag tror att min familj och vänner kommer att älska. Fina parfymermysiga tröjor, ovanliga smycken, väskor, bra böcker och vackra doftande ljus. Jag älskar att slå in presnterna fint med band, glitter, rosetter ... you name it. En av mina favorit julklappar i år är Florence Modalu väskan, det är underbar.

I
 never grow too old for Christmas gift. I start preparing weeks before & really try for find things that I think my family and friends will love. From nice perfumes, comfy and cosy sweaters, jewelery, bags, books & beautiful scented candles. Also I love wrapping the gifts nicely with ribbons, glitter, stickers... you name it One of my favourite gifts this year is the Florence Modalu bag, it is very pretty !