Monday, February 6, 2012

Gym

Jag gick också till gymmetmen jag tror det är lite tråkigt ... Pusher mig verkligen att stanna kvar på threadmillen i minst 45 minuterVisst finns det  tv överallt i gymmet ... men de visar bara grekiska morgonshower, där den viktigaste nyhetererna  är en halvtimmes analys av  horoskop (!) Jag testade att ladda ner ett avsnitt av Gossip Girl på iPhone och titta  på det medan jag tränar och det hjälpte faktiskt ...




I also went to the gym, but why is it so boring sometimes? i really have to force myself to stay on the thread-mill.  they do have tv everywhere in the gym... but they only show greek morning shows, where the main news include your daily horoscope analysis for like half an hour (!) I downloaded a few episodes of gossip girl on the iphone and that helped...