Saturday, January 21, 2012

H&M and Versace?

Så vad hände med H & M och Versace spring collection? Ingenting:... Det är därför jag inte har bloggat om det. Så kollenktionen såldes bara på nätet i Sverige. Jag loggade glatt in och klicka hem en massa fina saker (bikini bara 29 euro, en söt topp 19 € ... super) När jag skulle betala kraschade hela systemet : Jag ringde deras kundtjänst direkt, som sa att allt hade sålts slut på 45 minuter och att deras webshop inte hunnit  uppdateradera ännu ... så det såg ut som om allt var kvar .. De informerade mig att det fanns ett par ballerinor kvar i storlek 42. :-(

Look book by H&M + Versace SS 2012

So what happened with H&M and Versace? Nothing :( That's why I haven't blogged about it. So it was only sold online in Scandianvia. I logged in online and started to click away (bikini just 29 euros, a cute top 19 euros...super). When I was going to pay the whole system crashed :( I called their customer support who said the collection sold out in 45 min and that their web shop wasn't updated yet...so it looked like everything was still there.. They kindly informed me that there was one pair of ballerinas left in size 42. :-(